ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΟΡΑΜΑ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΔΙΡΦΥΩΝ ΜΕΣΣΑΠΙΩΝ

Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2010

ΝΙΚΟΣ Σ. ΧΑΣΑΝΔΡΑΣ, ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΔΙΡΦΥΩΝ-ΜΕΣΣΑΠΙΩΝ



Γεννήθηκα το 1947 στην Καστέλλα του Δήμου Μεσσαπίων και είμαι πτυχιούχος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Πειραιώς.

Για περισσότερα από 20 χρόνια, διετέλεσα Διευθυντής Οικονομικού Προγραμματισμού και Διοίκησης στη Δημόσια Επιχείρηση Πολεοδομίας και Στέγασης του ΥΠΕΧΩΔΕ και για μεγάλο χρονικό διάστημα Γενικός Διευθυ- ντής με αρμοδιότητα την περιφερειακή ανά- πτυξη μέσα από τα συγχρηματοδοτουτου- μενα προγράμματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης ( 2ο και 3ο Κ.Π.Σ). Εργάστηκα, επίσης, σε με- γάλες βιομηχανίες και κατασκευαστικές εται- ρείες ως οικονομοτεχνικός σύμβουλος σε προγράμματα επενδύσεων, ανάπτυξης και χρηματοοικονομικής εκμετάλλευσης.

Επί σειρά ετών, ανέπτυξα ουσιαστική δράση στο περιβαλλοντικό και πολιτιστικό κίνημα. Κατά τα τελευταία έτη ιδιαίτερα, από τη θέση του Προέδρου του Περιβαλλοντικού-Πολιτιστικού Συλλόγου " Η Γαία", που εδρεύει στα Ψαχνά και αριθμεί περισσότερα από 200 ενεργά μέλη, αγωνίστηκα για την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος  και αποδείχθηκε καθοριστικός ο ρόλος μου στην αποκάλυψη των μεγάλων οικολογικών προβλημάτων, για τα οποία ήταν ανυποψίαστος ο τόπος μας. Με δυναμικές παρεμβάσεις του συλλόγου μας και εμού προσωπικά, ενεργοποιήθηκε πλέον η πολιτεία και πρόσφατα εξήγγειλε τη λήψη  μέτρων για την αντιμετώπισή του προβλήματος και την εξασφάλιση πόσιμου νερού .

Έχοντας ολοκληρώσει τον επαγγελματικό μου κύκλο, αποφάσισα να υπηρετήσω την Τοπική Αυτοδιοίκηση μέσω της συμμετοχής μου στο Συνδυασμό "Δημιουργία - Όραμα - Συνείδηση" (ΔΗΜ.Ο.Σ). Στη συγκεκριμένη επιλογή μου, καθοριστικό ρόλο έπαιξε ο ακέραιος χαρακτήρας και η ισορροπημένη προσωπικότητα του επικεφαλής Γιώργου Ψαθά, όπως επίσης η εντιμότητα και ικανότητα των προσώπων που αποτελούν τον κορμό του Συνδυασμού μας.

Τα κίνητρα για την ενεργή συμμετοχή μου σε τούτη την εκλογική διαδικασία είναι η εσωτερική ανάγκη προσφοράς στον τόπο μας, η συμβολή με όλες τις δυνάμεις μου στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των δημοτών, η συνείδηση του χρέους μου απέναντι στις νέες γενιές, η πεποίθησή μου ότι μαζί μπορούμε να αλλάξουμε την πεπαλαιωμένη νοοτροπία και τις αναχρονιστικές αντιλήψεις περί Τοπικής Αυτοδιοίκησης, για να χτίσουμε ένα νέο, υγιή και με ανθρώπινο πρόσωπο δήμο, όπου θα προέχει το κοινό καλό έναντι της ιδιοτέλειας και του ατομισμού.

Σήμερα ζω στην Καστέλλα και είμαι παντρεμένος με την οικονομολόγο Ντίνα Κωνσταντοπούλου, με την οποία έχουμε αποκτήσει δύο παιδιά.

Θα βρίσκομαι πάντα στη διάθεση κάθε δημότη, για επικοινωνία, ανταλλαγή απόψεων και ενημέρωση, στα τηλέφωνα  6942560299 & 22280-22055 και στο e-mail hasnikos@gmail.com

Νίκος Σ. Χασάνδρας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου