ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΟΡΑΜΑ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΔΙΡΦΥΩΝ ΜΕΣΣΑΠΙΩΝ

Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2010

ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΟΥΡΙΚΑΣ


Oνομάζομαι Μπούρικας Ιωάννης (Καλιτζάκης) του Λάμπρου και της Δέσποινας. Είμαι έγγαμος και έχω ένα γιο 7 ετών.
Γεννήθηκα στις 2 Μαρτίου του1971 στους Στρόπωνες Ευβοίας όπου και μεγάλωσα. Εργάζομαι ως ιδιωτικός υπάλληλος, στην εταιρεία General Mils  και είμαι ενεργός διαιτητής από το 2002. Η ενασχόληση μου με τον αθλητισμό ξεκίνησε το 1992 και συμμετείχα στη τοπική ομάδα των Στροπώνων ως ποδοσφαιριστής. Συνεχίστηκε το 1998 που συμμετείχα στο συμβούλιο της ομάδας και αργότερα με την ενασχόληση μου με τη διαιτησία.
Πάνω απ’ όλα όμως είμαι ένας νέος άνθρωπος, με διάθεση να προσφέρω στο τόπο μου και στους συνανθρώπους μου. Έτσι αποφάσισα να στηρίξω έναν εξίσου νέο άνθρωπο με όραμα, τον Γεώργιο Ψαθά και είμαι υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος στον διευρυμένο Δήμο Διρφύων – Μεσσαπίων.

                                                                                                Με εκτίμηση
                                                                                    Μπούρικας Ιωάννης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου