ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΟΡΑΜΑ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΔΙΡΦΥΩΝ ΜΕΣΣΑΠΙΩΝ

Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2010

ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ Ι.ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ



Γεννήθηκα στα Ψαχνά Ευβοίας στις 30 Μαρτίου 1972.
Κάτοχος πτυχίου Μηχανικού  Εργαλειομηχανών, Μηχανοσύνθετων Αεροσκαφών, και Εργοδηγός Μηχανολογικών Εγκαταστάσεων.
Είμαι έγγαμος και έχω αποκτήσει δύο κορούλες.
Εργάζομαι στην εταιρεία General Mils.

Τα πολιτικά και κοινωνικά ζητήματα δεν με άφηναν ποτέ αδιάφορο.

Ως νέος άνθρωπος είμαι ενάντια  σε μια παθητική στάση σε ότι μας ενοχλεί, και θεωρώ πως επιβάλλεται να αλλάξουμε το πρόσωπο του τόπου μας.

Νιώθω πως έχω την ευθύνη να δείξω με αποφασιστικότητα και εντιμότητα  πως υπάρχει μια άλλη αντίληψη, μια διαφορετική άποψη για ότι συμβαίνει γύρω μας.

Η αγάπη για τον τόπο μου ,η διάθεση μου για κοινωνική και δημιουργική προσφορά με οδήγησε στην συμμετοχή μου στο συνδυασμό  << ΔΗΜΙΟΥΡΓΊΑ – ΌΡΑΜΑ – ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ >> ΔΗΜ.Ο.Σ. με επικεφαλή τον Γεώργιο Ψαθά.

Έχω την ευθύνη να προσπαθήσω για τον τόπο που όλοι δικαιούμαστε και αξίζουμε και σας καλώ να στηρίξετε την προσπάθεια μου
E-MAIL:,jim.mech@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου